mandag 19. september 2011

Høst

Her er jeg ute i skogen og finner en liten bekk der en gammel trestokk har ramlet over.  Et flott bildet på en god høststart.
Jeg stod opp idag morges til denne himmelen utforbi soveromsvinduet mitt! Jeg synes  fargene på himmelen viste en fin fargekontrast på hvordan høsten er. Dette synes jeg er det fineste bildet jeg legger ut denne gangen. 
Med høsten kommer også regnet. Her er det regndråper som henger igjen på stråene, ser ut som vakre perler på en snor!
I skogen dukket det også opp en sopp! Jeg tenker på soppen som et tegn på at høsten som kommer.
Lyng er flotte farger som kommer om høsten. Jeg liker vedlig godt den lilla fargen som skiller seg bort fra de standard fargene som grønt og brunt som man finner i skogen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar